Skyriai

Antrosios kartos „Audi R8“ debiutavo 2015-iais ir pratęsė pirmosios karto modelio liniją. Tai tikras superautomobilis, turintis galingą atmosferinį V10 variklį sumontuotą per vidurį, kuris standartiškai gali pasiekti nuo 530 iki 610 arklio galių. Nors standartinis modelis pasižymi geromis charakteristikomis, tačiau greičio ir galios trokštantiems vairuotojams „StartLine Motors“ sukūrė unikalius tobulinimo paketus leidžiančius galingumą padidinti dvigubai.

Pirmas skyrius

Iš atmosferinio į „turbininį“

Standartiškai į „R8“ montuojamas 5.2 l darbinio tūrio, V formos, dešimties cilindrų benzininis variklis, baziniame modelyje pasiekia 530 arklio galių, o po atnaujinimo 2018-iais galia padidinta iki 540. Kiek galingesnės buvo „V10 Plus“ versijos, iki atnaujinimo turinčios 600, po atnaujinimo 610 arklio galių. Į visus keturis „R8“ ratus variklio galia perduodama per septynių pavarų „S-Tronic“ automatinę pavarų dėžę.

Visa tai antrosios kartos „Audi R8“ leidžia būti puikia platforma norintiems superautomobilio, kuris turi didelį potencialią galios didinimui. Būtent tai ir išnaudoja „StartLine Motors“, šiam automobiliui sukūrę galios didinimo paketus leidžiančius pasiekti daugiau nei 1000 arba net 1600 arklio galių.

Pagrindinis tobulinimo akcentas – turbinų įdiegimas. Prie „R8“ viduryje esančio variklio sumontuojamos dvi „Garret G35“ turbinos, kurioms tiekiamą orą atvėsina du vandeniu aušinami tarpiniai oro aušintuvai. Siekiant užtikrinti maksimalų efektyvumą, automobilio priekyje suprojektuoti ir sumontuoti du radiatoriai skirti sistemos vandens aušinimui. 

Atmosferiniam varikliui sumontavus turbinas, „StartLine Motors“ teko sukurti ir turbinų tepimo sistemą. Turbinų viršslėgis pašalinamas per du 60 mm „Turbosmart“ vožtuvus, o dėl padidėjusio slėgio, sustiprintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas. Taip pat suprojektuota ir variklio alsuoklių sistema.

Šios modifikacijos „Audi R8“ variklio galingumą leidžia padidinti iki 1000 arklio galių. Nepaisant ženkliai padidėjusio galingumo, tiek standartiniai variklio, tiek ir automatinė pavarų dėžės mazgai, su tokiu galingumu susitvarko be papildomų modifikacijų. 

Antras skyrius

Norintiems peržengti 1000 arklio galių ribą

Antrosios kartos „Audi R8“ vairuotojams „StartLine Motors“ siūlo galimybę žengti ir dar vieną žingsnį į priekį, kuris leidžia pasiekti 1300 arklio galių. Tačiau tai reikalauja papildomų modifikacijų. Pavyzdžiui, automatinė „DL800“ pavarų dėžė sustiprinama specialiai jai skirtais „Dodson“ gamybos elementais, o varančioji pavara patobulinama įdiegus „Wavetrac“ limituoto praslydimo diferencialą.

Taip pat į stipresnę pakeičiama ir sankaba bei jos korpusas. Tai leidžia pavarų dėžei dirbti sklandžiai ir atlaikyti ženkliai padidėjusią variklio galią. Degalų tiekimo sistema modifikuojama sumontuojant didesnio našumo siurblius esančius prie degalų bako, taip įdiegiamas E85 analizatorius. Teisingam sistemų veikimui užtikrinti standartinis variklio valdymo kompiuteris pakeičiamas į „Syvecs“ programuojamą variklio valdymo sistemą.

Trečias skyrius

Trigubai didesnis galingumas

Daugiau nei 1000 arklio galių yra daug, bet dar ne visas į „Audi R8“ montuojamo V10 variklio potencialas. „StartLine Motors“ ieško maksimalių ribų, todėl žengia dar vieną didelį žingsnį galios didinimo atžvilgiu ir šiam superautomobiliui kelia naują tikslą – 1600 arklio galių, tai yra, trigubai daugiau, nei siūlo standartinis modelis.

Šis galios didinimo paketas reikalauja standartinio variklio blogo sustiprinimo, todėl sumontuojami tvirtesni švaistikliai ir žemesnio suspaudimo laipsnio stūmokliai. Modifikuojamos ir variklio galvutės, kuriose įdiegiami nauji įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai, o sklandesnį ir patikimesnį jų darbą užtikrina sustiprintos „Ferrea“ spyruoklės. Pačios galvutės prie variklio bloko tvirtinamos ne varžtais, bet didesnes apkrovas atlaikančiomis smeigėmis. Pakankamą oro srautą į degimo kamerą užtikrina naujos „Garret G35-1050“ turbinos.

Tris kartus padidėjęs variklio galingumas reikalauja atitinkamų pavarų dėžės modifikacijų. Siekiant užtikrinti tinkamą galios perdavimą į visus keturis „Audi R8“ varančiuosius ratus ir patikimumą, visi standartiniai krumpliaračiai ir sankaba, pakeičiama į tvirtesnius elementus, kuriuos gamina „Dodson“. 

Šie paketai skirti tiek standartiniams, tiek ir galingesniems „V10 Plus“ modeliams, nepriklausomai nuo jų gamybos metų. Visos „Audi R8“ modifikacijos atliekamos profesionaliose „StartLine Motors“ dirbtuvėse, o pakeitimai yra išbandyti realiomis sąlygomis, taip užtikrinant patikimą ir efektyvų visų sistemų darbą.


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti