2013-iais metais „Audi“ pristatė trečiosios kartos „A3“ modelį, o po dviejų metų buvo pristatyta galingiausia šio modelio versija – „RS3“. Šiame automobilyje sumontuotas 2.5 l darbinio tūrio, penkių cilindrų turbo benzininis TFSI variklis. Pirmųjų gamybos metų modeliai turi 360 arklio galių, o po 2017-iais atlikto modelio atnaujinimo, galingumas padidėjo iki 400 arklio galių. Toks pats variklis montuojamas ir trečiosios kartos „Audi TT RS“ modelyje, kuris debiutavo 2014-iais.

Vos pasirodžius šiems automobiliams „StartLine“ nusprendė, kad būtina padidinti jų galimybes, kurios, atlikus modifikavimo darbus, pasiekė 1000 arklio galių ribą.

Norint pasiekti tokį 2.5 l TFSI variklio galingumą, pirmiausia būtina pasirūpinti patikimumu ir eliminuoti silpnąsias vietas. Dėl šios priežasties būtina pakeisti gamyklinius variklio švaistiklius, kurie neatlaiko krūvių ir sulinksta, taip pat keičiami ir stūmokliai. Šio variklio blokas gaminamas iš aliuminio, todėl būtinas cilindrų gilziavimas, o variklio galvos smeiges reikia keisti tvirtesnėmis. Dar vienas modifikavimo etapas – platinami įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų kanalai, dėl to ir standartiniai vožtuvai keičiami į platesnius. Atlikus šiuos darbus, standartinė turbina pakeičiama į naują didesnę, kuri užtikrina efektyvesnį oro tiekimą į variklio degimo kamerą. Kartu su didesne turbina sumontuojamas ir naujas išmetimo kolektorius.

Didesnė turbina reikalauja efektyvesnio į ją patenkančio oro aušinimo, todėl sumontuojamas didesnis tarpinis oro aušintuvas. Standartinė variklio oro įsiurbimo sistema pakeičiama į našesnę. Padidėjęs oro įsiurbimo našumas daro įtaką ir išmetimo sistemai, dėl šios priežasties gamyklinė keičiama į naują, kuri užtikrina reikiamą išmetamųjų dujų pralaidumą. Nauja išmetimo sistema suteikia ne tik maksimaliam galingumui reikiamas pasiekti charakteristikas, bet ir suteikia naują, agresyvesnį variklio garsą, tačiau išmetimo sistemoje esančios sklendės užtikrina, kad norint daugiau komforto, agresyvus variklio skambesys būtų prislopintas. 

Dar vienas žingsnis, siekiant 2.5 l TFSI variklio galią padidinti iki 1000 arklio galių, tai degalų sistemos modifikavimas. Degalų bake sumontuojamas naujas, didelio našumo siurblys ir našesni degalų purkštukai. Atlikti šiuos pakeitimus reikia tam, kad į variklį būtų galima įpurkšti etanolį (E85), kurio dėka pasiekiamas maksimalus galingumas. 

Atliekant galios didinimo darbus, sumontuojami ir nauji „Syvecs“ variklio bei sukibimo kontrolės sistemų valdymo kompiuteriai, kurių dėka galima nustatyti, kad variklio galia priekiniams ir galiniams ratams būtų paskirstoma vienodai, tačiau vairuotojas šį santykį gali koreguoti savo nuožiūra atsižvelgiant į savo poreikius arba esamas dangos sąlygas. Dar vienas privalumas – unikali sukibimo kontrolės sistema, kuri automobiliui pajudant iš vietos, leidžia naudoti maksimalų variklio galingumą, bet neleidžia prasisukti varantiems ratams. Tokiu būdu užtikrinus maksimalų sukibimą, galima mėgautis ypač greitu bei efektyviu startavimu ir stabilumu važiuojant dideliu greičiu.

Pirmas skyrius

Pavarų dėžės stiprinimas

Abu modeliai, tiek „RS3“ tiek ir „TT RS“, turi septynių pavarų, dviejų sankabų automatines (S-Tronic) pavarų dėžes. Tai labai greitai veikianti pavarų dėžė, kuri pavaras perjungia akimirksniu, tačiau variklio pajėgumą padidinus iki 1000 arklio galių, reikia atlikti atitinkamas modifikacijas. Todėl sumontuojama ženkliai stipresnė sankaba ir naujas riboto slydimo diferencialas (LSD). 

Visas modifikacijų efektyvumas jau išbandytas, patikrintas ir galutinai sustyguotas naudojant testinius „StartLine Motors“ „Audi RS3“ ir „TT RS“ automobilius, todėl į dirbtuves atvykus jūsų automobiliui, visos modifikacijos gali būti įdiegtos pakankamai greitai, nes visi modifikavimo ir kai kurių elementų gamybos darbai atliekami profesionaliose „StartLine Motors“ dirbtuvėse.


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti