Prieš daugiau nei keturis dešimtmečius pristatyto G-klasės „Mercedes-Benz“ pagrindinis privalumas visada buvo jo pravažumas. Tačiau šio visureigio universalumas ir populiarumas leido atsirasti ir labai greitoms AMG versijoms. 

Naujausias, 2018-iais pristatytas „Mercedes-Benz G63 AMG“ turi tokį galios didinimo potencialią, kuris leidžia šiam automobiliui užtikrinti sportiniams automobiliams būdingas dinamines savybes. 

Standartinio šiame automobilyje montuojamo 4.0 l darbinio tūrio, V8 benzininio variklio su dviem turbinomis galingumas – daugiau nei 580 arklio galių, o sukimo momentas net 850 Nm. Bet šiuos parametrus „StartLine Motors“ gali ženkliai pagerinti atsižvelgiant į klientų poreikius.

Norintys daugiau galios, bet nenorintys atlikti mechaninius automobilio patobulinimus, gali rinktis pirmąjį tobulinimo lygį. Tokiu atveju bus atliekami tik programiniai variklio ir pavarų dėžės valdymo kompiuterių pakeitimai, kurie „G63 AMG“ pajėgumą padidina iki 730 arklio galių ir 1000 Nm. 

Atlikti tam tikrus mechaninius pakeitimus teks tuos atveju, jei tokio „Mercedes-Benz“ galingumą bus siekiama padidinti iki 750 arklio galių, o sukimo momentą iki 1050 Nm. Pasiekti tai pavyks sumontavus naują išmetimo ir modifikavus oro įsiurbimo sistemas sumažinant jų restriktyvumą.

Nauji turbokompresoriai ir padidintas tarpinių oro aušintuvų efektyvumas – tai trečio lygio galios didinimo paketas skirtas „G63 AMG“. Šios modifikacijos variklio pajėgumą padidina iki 800 arklio galių ir 1100 Nm sukimo momento. 

900 arklio galių ir 1200 Nm sukimo momentas – tai parametrai, kuriuos galima pasiekti įdiegus ketvirtojo lygio „StartLine Motors“ variklio galios didinimo paketą skirtą šiam „Mercedes-Benz“ visureigiui. Be jau iki šiol išvardintų modifikacijų, teks stiprinti pavarų dėzę. 

Svarbu paminėti, kad nors į „G63 AMG“ montuojama automatinė pavarų dėžė yra stipri ir atlaiko didelį galingumą, tačiau norint išnaudoti visą potencialią, atliekant bet kurį galios didinimo lygį, būtina pašalinti elektroninius ribotuvus. Neatlikus šio žingsnio, bus ribojamas į ratus perduodamas sukimo momentas, todėl automobilis nepasieks dinaminių savybių, kurias užtikrina padidintas variklio galingumas. 

Pavarų dėžės ribotuvų panaikinimas yra sudėtingas procesas, reikalaujantis specifinių žinių. „StartLine Motors“ yra vieni iš nedaugelio, kurie gali atlikti šį darbą ir išlaisvinti visą „Mercedes-Benz G63 AMG“ potencialą ir suteikti šiam visureigiui dinamines savybes, kuriomis jis prilygsta sportiniams automobiliams.


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti